Reclamaciones y sugerencias - Reclamaciones - Servicios Portal de Servicios Telemáticos
Queixes i suggeriments relatius al Portal de Servicis Telemàtics i al seu funcionament
Este servici permet la formulació de queixes i suggeriments sobre el Portal de Servicis Telemàtics i el seu funcionament garantint els mitjans disponibles.
Què és el Portal de Servicis Telemàtics i què implica?
- És l'adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de xarxes de telecomunicacions la titularitat, gestió i administració de la qual correspon a Aena en l'exercici de les seues competències.
- Disposa de sistemes que permeten l'establiment de comunicacions segures, sempre que siguen necessàries.
- La publicació al Portal de Servicis Telemàtics d'informacions, servicis i transaccions respectarà els principis d'accessibilitat i usabilitat d'acord amb les normes establides sobre això, estàndards oberts i, si escau, d'altres que siguen d'ús generalitzat pels ciutadans.
- Permet la identificació del titular, així com els mitjans disponibles per a la formulació de suggeriments i queixes.
Com presentar una queixa o suggeriment per via telemàtica?
Si té cap tipus d'incidència sobre el Portal de Servicis Telemàtics o el seu funcionament, o si ens vol fer arribar els seus suggeriments perquè el millorem, es pot adreçar a nosaltres remetent-nos degudament omplit el formulari que es facilita a l'àrea de la dreta.
- Per a això haurà d'omplir el formulari i incloure-hi: la data de la incidència i el motiu de la seua notificació. És important que descriga de manera cronològica allò succeït, amb una explicació concisa del problema o del suggeriment.
- Indique si vol rebre la correspondència pel que fa a la presentació de la seua queixa o suggeriment per correu ordinari, per correu electrònic, etc.
Pot fer-ho a través d'una de les vies següents:
- SERVICI TELEMÀTIC: Accedint al formulari en línia i omplint-lo degudament. El servici permet adjuntar fitxers i torna un justificant electrònic firmat per Aena com a constància que ha quedat registrada la queixa o suggeriment. En cas de fer la queixa o suggeriment amb certificat digital, el ciutadà té l'opció de fer el seguiment en l'apartat "Els meus tràmits".
- CORREU ELECTRÒNIC: Remeta'ns un correu electrònic a l'adreça: administracionelectronica@aena.es adjuntant el formulari descarregable de queixa o suggeriment degudament omplit o, en el cas de qualsevol problema tècnic, a: IncidenciasServTelemBuzon@aena.es.
- PAPER: Una vegada omplit correctament el formulari descarregable de queixa o suggeriment, el pot imprimir i presentar al registre general de qualsevol centre d'Aena o als taulells d'atenció al públic de qualsevol aeroport. Si ho preferix, pot enviar-nos-el per correu postal, a l'adreça següent:
- Adreça de Tecnologies de la Informació i Comunicacions
- Servicis Telemàtics
- C/ Peonías, 12
- 28042 Madrid.
Reclamaciones y sugerencias - Reclamaciones - Servicios Portal de Servicios Telemáticos - Procedimientos
ProcedimentsPortal de Servicis Telemàtics i el seu funcionament
Accés telemàtic al procés
Accés amb certificat digital
Assegure's que té instal·lat i/o activat en el seu ordinador el seu certificat digital abans de seleccionar algun dels enllaços següents.
Impresos del procediment
Descàrregues
Pot descarregar des d'ací les aplicacions necessàries per a llegir estos documents