Servicios disponibles - Ciudadanos - Canal de denuncias - Canal de denuncias
Canle de Denuncias
Aena dispón dun Código de Conduta que supón o marco de referencia para asegurar unha xestión responsable e un comportamento adecuado dos membros da organización no desempeño da súa actividade. O código contén os valores corporativos e as pautas de comportamento, formuladas a través de principios e compromisos, e constitúe unha declaración firme da compañía pola xestión adecuada e transparente.
De acordo cos compromisos recollidos no seu Código de Conduta, Aena desenvolveu un Sistema de Cumprimento aliñado coas mellores prácticas neste ámbito, co fin de que a organización respecte adecuadamente as obrigas establecidas e os compromisos asumidos, todo iso baseado nunha cultura proactiva de xestión dos riscos de cumprimento.
A Compañía pon á disposición dos seus grupos de interese unha canle de comunicación confidencial para a recepción de denuncias e outras comunicacións de condutas irregulares que poidan implicar a comisión dalgún acto contrario á legalidade, ás políticas e procedementos da compañía, ou ás normas de actuación incluídas no Código de Conduta de Aena por parte dalgún dos seus profesionais ou departamentos, ou referidos á empresa de forma global.
Aena designou un Órgano de Supervisión e Control de Cumprimento para tramitar e resolver as diferentes denuncias que se reciban.
Servicios disponibles - Ciudadanos - Canal de denuncias - Procedimientos
ProcedimientosCanal de denuncias
Acceso telemático ao proceso
Descargas
Pode descargar dende aquí as aplicacións necesarias para ler estes documentos