Erreklamazio eta iradokizunen xehetasunak

Reclamaciones y sugerencias - Reclamaciones - Servicios Web Pública de Aena

Aenaren web orri publikoaren bidez eskainitako zerbitzuen gaineko kexak eta iradokizunak

Aenaren Web publikoaren funtzionamenduaren eta bertan eskaintzen diren zerbitzuen inguruko erreklamazioak, kexak eta iradokizunak kudeatzeko eta izapidetzeko zerbitzua.

Aenaren Komunikazio eta Harreman Instituzionalen Zuzendaritzak ondorengoen kudeaketa- eta mantentze-lana egiteko ardura du:

Aenaren Web publikoaren bitartez Aena S.M.E., S.A.-ri buruzko informazio orokor oro kontsulta dezakezu, baita honek eskaintzen dituen zerbitzuetan sartu eta honakoei buruzko informazioa eskuratu ere:

  • Aenaren aireportuetako hegaldiak denbora errealean (Infovuelos aplikazioa),
  • Kontratazioa (lanak, hornidurak eta zerbitzuak),
  • Kontratazio komertziala,
  • Ekipajeak eta segurtasuna,
  • Baimenak,
  • eta abar.

Emandako informazioaren edo gure web orrian dauden aplikazioren inguruan gertakariren bat baldin baduzu, edo zure ideiak edo iradokizunak bidali nahi badizkiguzu Aenaren web publikoaren bitartez emandako zerbitzuak hobetzeko, gurekin harremanetan jar zaitezke horretarako dagoen inprimakia telematikoki aurkeztuz, edo eskuineko eremuan dagoen paper-inprimakia deskargatuz.

Gure paper-inprimaki deskargagarria erabiliz gero, arren bidali posta elektronikoz hona: webpublica@aena.es edo postaz ondorengo helbidera:

Aenaren Web Publiko Unitatea
C / Peonías, 12
28042 MADRIL (Espainia)

Reclamaciones y sugerencias - Reclamaciones - Servicios Web Pública de Aena - Procedimientos

Prozedurak

WPAren bidez eskainitako zerbitzuak

Prozesurako sarbide telematikoa

Sarbidea ziurtagiri digitalik gabe
Sarbidea ziurtagiri digitalarekin

Ziurtatu ordenagailuan instalatuta eta/edo aktibatuta daukazula ziurtagiri digitala, ondorengo esteketako edozein hautatu aurretik.

Prozeduraren inprimakiak

Deskargak

Hemendik deskarga ditzakezu agiri hauek irakurtzeko behar diren aplikazioak