Detalle de Reclamacións e Suxestións

Queixas e suxestións relativas aos servizos prestados a través da Web Pública de Aena

Servizo de xestión e tramitación de reclamacións, queixas e suxestións relativas ao funcionamento da  web Pública de Aena e os servizos que nela se ofrecen.

A Dirección de Comunicación e Relacións Institucionais de Aena é a unidade responsable da xestión e mantemento de:

A través da  web pública de Aena vostede pode acceder a toda a información xeral de Aena S.M.E., S.A. e aos servizos que esta ofrece, así como obter información sobre:

  • Voos nos aeroportos da rede de Aena en tempo real (aplicación Infovuelos),
  • Contratación (de obras, subministracións e servizos),
  • Contratación comercial,
  • Equipaxes e seguridade,
  • Permisos,
  • etc.

Se ten algún tipo de incidencia na consulta da información ofrecida ou as aplicacións dispoñibles na nosa páxina web, ou ben quere facernos chegar as súas ideas ou suxestións para axudarnos a mellorar os servizos prestados a través da  web pública de Aena, pode contactar connosco mediante a presentación telemática do formulario para o efecto, ou descargando o formulario-papel que lle ofrecemos na zona da dereita.

En caso de utilizar o noso formulario papel descargable, pregámoslle nolo faga chegar por correo electrónico a webpublica@aena.es ou ben por correo ordinario ao seguinte enderezo:

Unidade Web Pública de Aena
C / Peonías, 12
28042 MADRID (España)
Procedementos

Servizos prestados a través da WPA

Acceso telemático ao proceso

Acceso sen certificado dixital
Acceso con certificado dixital

Asegúrese de ter instalado e/ou activado no seu ordenador o seu certificado dixital previamente a seleccionar calquera dos seguintes enlaces.

Impresos do procedemento

Enlaces

Descargas

Pode descargar dende aquí as aplicacións necesarias para ler estes documentos