Detall de reclamacions i suggeriments

Queixes i suggeriments relatius al Portal de Serveis Telemàtics i al seu funcionament

Aquest servei permet la formulació de queixes i suggeriments sobre el Portal de Serveis Telemàtics i el seu funcionament garantint els mitjans disponibles.

Què és el Portal de Serveis Telemàtics i què implica?

  • És l'adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de xarxes de telecomunicacions la titularitat, gestió i administració de la qual correspon a Aena en l'exercici de les seves competències.
  • Disposa de sistemes que permeten l'establiment de comunicacions segures, sempre que siguin necessàries.
  • La publicació al Portal de Serveis Telemàtics d'informacions, serveis i transaccions respectarà els principis d'accessibilitat i usabilitat d'acord amb les normes establertes sobre això, estàndards oberts i, si escau, d'altres que siguin d'ús generalitzat pels ciutadans.
  • Permet la identificació del titular, així com els mitjans disponibles per a la formulació de suggeriments i queixes.

Com presentar una queixa o suggeriment per via telemàtica?

Si teniu cap tipus d'incidència sobre el Portal de Serveis Telemàtics o el seu funcionament, o si ens voleu fer arribar els vostres suggeriments perquè el millorem, us podeu adreçar a nosaltres remetent-nos degudament emplenat el formulari que es facilita a l'àrea de la dreta.

  • Per a això haureu d'emplenar el formulari i incloure-hi: la data de la incidència i el motiu de la vostra notificació. És important que descrigueu de manera cronològica allò succeït, amb una explicació concisa del problema o del suggeriment.
  • Indiqueu si voleu rebre la correspondència pel que fa a la presentació de la vostra queixa o suggeriment per correu ordinari, per correu electrònic, etc.

Podeu fer-ho a través d'una de les vies següents:

  • SERVEI TELEMÀTIC: Accedint al formulari en línia i emplenant-lo degudament. El servei permet adjuntar fitxers i torna un justificant electrònic signat per Aena com a constància que ha quedat registrada la queixa o suggeriment. En cas de fer la queixa o suggeriment amb certificat digital, el ciutadà té l'opció de fer el seguiment en l'apartat "Els meus tràmits".
  • CORREU ELECTRÒNIC: Remeteu-nos un correu electrònic a l'adreça: administracionelectronica@aena.es adjuntant el formulari descarregable de queixa o suggeriment degudament emplenat o, en el cas de qualsevol problema tècnic, a: IncidenciasServTelemBuzon@aena.es.
  • PAPER: Un cop emplenat correctament el formulari descarregable de queixa o suggeriment, el podeu imprimir i presentar al registre general de qualsevol centre d'Aena o als taulells d'atenció al públic de qualsevol aeroport. Si ho preferiu, podeu enviar-nos-el per correu postal a l'adreça següent:
    Adreça de Tecnologies de la Informació i Comunicacions
    Serveis Telemàtics
    C/ Peonías, 12
    28042 Madrid.
 
Procediments

Portal de Serveis Telemàtics i el seu funcionament

Accés telemàtic al procés

Accés sense certificat digital
Accés amb certificat digital

Asseguri's que té instal·lat i/o activat al seu ordinador el seu certificat digital abans de seleccionar algun dels enllaços següents.

Impresos del procediment

Descàrregues

Pot descarregar des d'aquí les aplicacions necessàries per llegir aquests documents