Detall de reclamacions i suggeriments

Reclamaciones y sugerencias - Reclamaciones - Servicios Portal de Servicios Telemáticos

Queixes i suggeriments relatius al Portal de Serveis Telemàtics i al seu funcionament

Aquest servei permet la formulació de queixes i suggeriments sobre el Portal de Serveis Telemàtics i el seu funcionament garantint els mitjans disponibles.

Què és el Portal de Serveis Telemàtics i què implica?

  • És l'adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de xarxes de telecomunicacions la titularitat, gestió i administració de la qual correspon a Aena en l'exercici de les seves competències.
  • Disposa de sistemes que permeten l'establiment de comunicacions segures, sempre que siguin necessàries.
  • La publicació al Portal de Serveis Telemàtics d'informacions, serveis i transaccions respectarà els principis d'accessibilitat i usabilitat d'acord amb les normes establertes sobre això, estàndards oberts i, si escau, d'altres que siguin d'ús generalitzat pels ciutadans.
  • Permet la identificació del titular, així com els mitjans disponibles per a la formulació de suggeriments i queixes.

Com presentar una queixa o suggeriment per via telemàtica?

Si teniu cap tipus d'incidència sobre el Portal de Serveis Telemàtics o el seu funcionament, o si ens voleu fer arribar els vostres suggeriments perquè el millorem, us podeu adreçar a nosaltres remetent-nos degudament emplenat el formulari que es facilita a l'àrea de la dreta.

  • Per a això haureu d'emplenar el formulari i incloure-hi: la data de la incidència i el motiu de la vostra notificació. És important que descrigueu de manera cronològica allò succeït, amb una explicació concisa del problema o del suggeriment.
  • Indiqueu si voleu rebre la correspondència pel que fa a la presentació de la vostra queixa o suggeriment per correu ordinari, per correu electrònic, etc.

Podeu fer-ho a través d'una de les vies següents:

  • SERVEI TELEMÀTIC: Accedint al formulari en línia i emplenant-lo degudament. El servei permet adjuntar fitxers i torna un justificant electrònic signat per Aena com a constància que ha quedat registrada la queixa o suggeriment. En cas de fer la queixa o suggeriment amb certificat digital, el ciutadà té l'opció de fer el seguiment en l'apartat "Els meus tràmits".
  • CORREU ELECTRÒNIC: Remeteu-nos un correu electrònic a l'adreça: administracionelectronica@aena.es adjuntant el formulari descarregable de queixa o suggeriment degudament emplenat o, en el cas de qualsevol problema tècnic, a: IncidenciasServTelemBuzon@aena.es.
  • PAPER: Un cop emplenat correctament el formulari descarregable de queixa o suggeriment, el podeu imprimir i presentar al registre general de qualsevol centre d'Aena o als taulells d'atenció al públic de qualsevol aeroport. Si ho preferiu, podeu enviar-nos-el per correu postal a l'adreça següent:
    Adreça de Tecnologies de la Informació i Comunicacions
    Serveis Telemàtics
    C/ Peonías, 12
    28042 Madrid.

Reclamaciones y sugerencias - Reclamaciones - Servicios Portal de Servicios Telemáticos - Procedimientos

Procediments

Portal de Serveis Telemàtics i el seu funcionament

Accés telemàtic al procés

Accés sense certificat digital
Accés amb certificat digital

Assegure's que té instal·lat i/o activat en el seu ordinador el seu certificat digital abans de seleccionar algun dels enllaços següents.

Impresos del procediment

Descàrregues

Pot descarregar des d'aquí les aplicacions necessàries per llegir aquests documents